Wymagania dotyczące stref pracy pojazdów AGV i AMR
Integracja pojazdów autonomicznych w środowisku pracy to zawsze indywidualna część wdrożeniowa, w której wymaga się nie tylko działania technicznych środków
Read MoreIntegracja pojazdów autonomicznych w środowisku pracy to zawsze indywidualna część wdrożeniowa, w której wymaga się nie tylko działania technicznych środków
Read MoreZadaniem normy PN-EN ISO 13849-1 jest określenie Performance Level wg ISO 13849-1, na podstawie którego należy zaprojektować część obwodu sterowania
Read MoreAby zrozumieć normę PN-EN ISO 13849-1, warto wiedzieć trochę o tym, z czego korzystano, definiując podstawowe założenia nowego standardu. Performance
Read MoreMTTFD to czas wyrażony w latach, który określa w sposób statystyczny spodziewany średni czas do uszkodzenia niebezpiecznego Oczywiście definicja wymaga
Read MoreZrozumienie, czym jest pokrycie diagnostyczne DC opisane w normie ISO 13849-1 ma kluczowe znaczenie dla analizy funkcji bezpieczeństwa ocenianej za
Read MoreKategoria B, wraz z innymi kategoriami pojawiła się wraz z pojawieniem się normy EN 954-1 w 1996 r. Od tamtej
Read MorePojęcie kategorii B, które jest kategorią podstawową dla wszystkich następnych kategorii (1, 2, 3 i 4) zostało omówione szczegółowo w
Read MoreKategoria 2 została po raz pierwszy zdefiniowana w wycofanej już normie EN 954-1. Odkąd kategoria ta została uzupełniona o wskaźniki
Read MoreKategoria 3 to chyba najczęściej spotykana architektura części sterowania odpowiedzialnej za bezpieczeństwo. Popularność tej kategorii wynika z faktu, że zapewnia
Read MoreKategoria 4 jest najbardziej niezawodna spośród pięciu architektur zdefiniowanych w normie PN-EN ISO 13849-1. Kategoria 4 wykorzystuje techniki tolerancji na
Read More